Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování značky ProSpolužáky.cz na zahraničních trzích
Pazderková, Aneta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat současnou strategii a nástroje budování značky ProSpolužáky.cz, a aplikovat na ně výsledky vlastního výzkumu o vnímání a povědomí o značce, na jejichž základě jsou formulovány návrhy a doporučení pro budoucí rozvoj značky na domácím i zahraničním trhu. První kapitola má za úkol poskytnout teoretický základ pro zbytek práce, objasnit a vysvětlit základní pojmy, které se vztahují k tématu. Následující kapitola se věnuje konkrétní společnosti a její podnikatelské činnosti. Třetí kapitola je empirickou částí práce, kde jsou zhodnoceny výsledky provedeného průzkumu, a dále jsou zde zmapovány konkrétní nástroje budování značky s aplikací dat získaných při průzkumu. Poslední kapitola syntetizuje poznatky plynoucí ze sekundárních i primárních dat výzkumu a shrnuje závěry celé práce formou návrhů a doporučení pro společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.